Pages

Friday, December 2, 2011

Hujung tahun

Diam tak diam ari ni dah masuk 2 Disember 2011...sekejapnya masa berlalu dan dah hampir sebulan tak update blog ni..rasanya dateline 12 Disember...entahlah berapa marlah yang Pn. Akma nak bagi untuk blog aku yang 'bersawang' ni...macam mana tak bersawang, kerja-kerja wajib menuntut aku mengadap itu je tiap-tiap hari...laporan NILAM, Kem Membaca, Read Malaysia, laporan aktiviti opis dan daerah, bengkel ingtegrasi dan macam-macam hal..minggu ini pun aku berada di utara tanahair selama 3 hari untuk lawatan penanda aras..hari ni boleh la update sikit sebab aku bercuti atas urusan keluarga..ok la..insya-allah lepas ni kalau sempat boleh update...oh, ya! terima kasih kepada pelawat-pelawat (guru atau bukan guru) yang sudi singgah, tinggalkan komen dan follow blog ni..kalau sudi juga boleh follow blog yang lagi satu :) ada dekat link kat tab sebelah tu...jumpa lagi..

p/s: sori pada kengkawan yang saya belum follow blog tu ye sebab saya tak sempat nak 'lompat' ke blog korang selagi tugasan wajib belum selesai :) insya-allah akan jadi follower juga...

No comments:

Post a Comment