Thursday, April 5, 2012

bulan Pesta Buku Antarabangsa KL 2012

macam tahun-tahun sebelum ini, bulan April adalah bulan yang dinanti oleh peminat + pembaca buku / novel / majalah...Pesta Buku Antarabangsa KL 2012 sekali lagi dibuat di PTWC mulai 27 April - 6 Mei 2012....so boleh tanda kat kalendar masing-masing...untuk nak tau beberapa booth dan lokasinya boleh tengok kat blog Dunia Novel..klik je perkataan Dunia Novel tu dan kuar la info pasal beberapa booth yang dah diupdate oleh Dunia Novel...saya pun tak sabar nak ke Pesta Buku Antarabangsa KL 2012...apa lagi..nak memborong+jumpa kawan2+jumpa penulis2...:)


No comments:

Post a Comment