Pages

Wednesday, January 9, 2013

| 2013 | Bye-bye Sem 4 | Cuti panjang |

Salam..hai..

Lamanya 'rumah' ni bersawang..ampun la sebab tuan rumah ni agak tak sempat nak 'buang' sawang bagai hehehe diam tak diam 2012 dah pun 9 hari berlalu meninggalkan kita...sekejap je masa berjalan...2013 menjelma dan kita pun dah habis semester 4 atau semester 1 sesi 2012/2013 bagi PPG PJJ Kohort 1 Mac 2011..ada lagi 4 semester yang perlu kita lalui dengan penuh keyakinan dan kesabaran..semakin lama semakin susah dan mencabar subjek yang kita pelajari...aku??
agak tension bila masuk semester 4 ari tu sebab ada subjek untuk minor sains..nama aje minor tapi subjek fizik yang dia bagi tu buat aku sakit kepala memanjang bila terfikir pasal fizik tu..lelah aku...coursework pun tak berapa best markahnya..jawab exam pun lain macam je...mudah-mudahan aku lulus gak subjek tu..tapi aku tau, subjek tu boleh jadi penyebab utama pointer turun semester ni...aku dah la tak minat sains jadi bila kena belajar fizik yang amat susah bagi aku memang rasa macam-macam la..stress giler..harap semester ni ok la subjek sainsnya...biologi ke kimia ek? ntah la..tunggu dan lihat..for the time being, tengah cuti kan...sampai 17 februari so enjoy je la..ye ke enjoy..tak juga..yang cuti tu untuk study je..keje tetap berjalan seperti biasa..mudah-mudahan tahun 2013 aku lebih yakin, tabah dan sabar dalam menghadapi apa jua yang mendatang...ok la stop la..kang ntah apa-apa lagi aku 'bebelkan'.....

selamat bercuti untuk rakan-rakan sepengajian especially PPG PJJ Kohort 1 mac 2011 UPSI..

p/s: kalau nak check takwim kita leh pegi SINI ye...

No comments:

Post a Comment